ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 3
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 16
  • بازديد کننده ديروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 3
  • بازديد ماه : 3
  • بازديد سال : 9
  • بازديد کلي : 912
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.142.173.227
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

این روزها خبرهای داغی از بازی های جدید برای iOS منتشر شده که بهتر شما هم از اون‌ها اطلاع داشته باشید. بازی هایی که کاملا برای دستگاه های با صفحه نمایش رتینا بهینه شده اند و اگر از چنین دستگاه هایی استفاده می کنید٬ گرافیکی را تجربه خواهید کرد که لذت بازی را دو چندان می کنه.

سرانجام بازی Grand Theft Auto عنوان Vice City برای iOS منتشر شد. از مدت ها قبل Rockstar اعلام کرده بود که در حال تهیه و پورت عنوان Vice City برای دستگاه های iOS هست و حالا این نسخه را برای آی فون و آی پد عرضه کرد. یک نکته در مورد این بازی این است که این عنوان یکی از عناوین نسخه سوم GTA است و این عنوان برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. کمپانی Rockstar در حال تهیه نسخه پنجم بازی GTA است که اوایل سال میلادی آماده عرضه خواهد شد. فقط عنوان جدید باز هم اول برای کنسول ها منتشر خواهد شد.

اگر قبلا این بازی رو روی PC و یا کنسول بازی کرده اید٬ انجام دوباره بازی می تونه براتون سرگرم کننده باشه اگر هم تاکنون این بازی رو انجام نداده اید که پیشنهاد می کنم این بازی رو از دست ندید. این بازی ۱۰۲۱ مگابایت حجم داره و با قیمت ۴.۹۹ دلار به صورت یونیورسال یعنی هم برای آی فون و هم برای آی پد عرضه شده است و روی انواع مدل های آی پد٬ روی آی فون ها از iPhone 3GS به بعد و روی آی پادتاچ ها از آی پادتاچ نسل چهارم به بعد قابل اجراست.

این بازی در رده سنی ۱۷ سال به بالا قرار داره و برای دانلود این بازی سن دارنده اپل آی دی باید بالای ۱۷ سال باشه.

یه نکته دیگه که بهتره بدونید در مورد کمپانی سازنده این بازی یعنی Rockstar است. این کمپانی یکی از قدیمی ترین و سرشناس ترین کمپانی های تولید بازی های کامپیوتری در دنیاست. برای نمونه عناوین مختلف بازی MaxPayne با داستان جذابش٬ تولید این کمپانی است که این کمپانی پیشتر نسخه قدیمی Maxpayne را برای دستگاه های iOS آماده و عرضه کرده است.

بازی بعدی٬ بازی Modern Combat 4 با عنوان Zero Hour است. بازی در ژانر اول شخص٬ شوتر قرار دارد و محصول کمپانی Gameloft است. فصل جدیدی از سری بازی Modern Combat. این بازی ۱.۴۴ گیگابایت حجم داره و با قیمت ۶.۹۹ دلار در اپ استور به فروش میرسه و روی دستگاه های آی فون از مدل iPhone 4 به بعد٬ آی پادتاچ از مدل iPoftouch 4th G به بعد و روی آی پد از مدل iPad 2 به بعد قابل اجراست.

جدا از پرداخت قیمت این بازی٬ فروشگاه الکترونیکی داخل خود بازی قرار دارده که می‌توانید برای آپگرید بعضی از قسمت‌ها و سلاح ها از اون فروشگاه اعتباراتی رو خریداری کنید٬ خلاصه و ساده بگم این بازی جزو In-App Purchases هاست.

در مورد کمپانی Gameloft هم این توضیح ساده رو برای کسانی که با این کمپانی آشنا نیستم بدم که٬ بازی های جذابی مثل Asphalt و Assassins Creed (همکاری در تولید نسخه پورت شده این بازی برای iOS ) ٬ Dungeon Hunter ٬ Brothers in Arm ٬ NFL که نسخه ۲۰۱۲ اون به تازگی عرضه شده ٬ N.O.V.A ٬ Prince of Persia و … محصول این کمپانی هستند.

به هر حال اگر اهل بازی های با کیفیت هستید٬ سعی کنید این بازی ها رو از دست ندهید. اگر هم قیمت این بازی‌ها به نظرتان بالاست٬ که با بی ارزشی پول ایران در مقابل دلار واقعا هم بالاست٬ فعلا از خرید اون‌ها دست نگهدارید تا شاید برای کریسمس با تخفیفات ویژه ای مواجه شوید.

جدیدترین اخبار در مورد تخفیفات و پیشنهاد های خرید رو به اطلاعتون خواهیم رسوند٬ تا در زمان های مناسب بهترین خرید ها رو داشته باشید
 

 

 

بازی بی نظیر فوتبال FIFA Soccer 13 v1.0.4

خود را برای بازی فوتبال آماده کنید زیرا FIFA 13 از راه رسید. روز گذشته بازی بی نظیر FIFA 13 در AppStore قرار گرفت. شما در این بازی می توانید بهترین فوتبال را تجربه کنید. گرافیک خیره کننده و فوق العاده طبیعی این بازی شما را حیرت زده خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم از این بازی به سادگی نگذرید.

برای نصب این بازی از نرم افزار مدیریت آیفون، آیپد و آیپاد 2012 iTools استفاده کنید


ویژگیهای بازی:

  • گرافیک بی نظیر و خیره کننده
  • امکان اتصال به Game Center
  • امکان بازی 2 نفره MultiPlayer
  • حضور تمامی لیگ های جهان
ویژگی های نسخه جدید:
  • به روز رسانی باگ های Slow Motion
  • به روز رسانی Multi Player
  • پشتیبانی از iPad Mini
  • امکان ساخت تیم
  • امکان مشاهده بازی پس از اتمام آن

 دانلود از لینک مستقیم: 1.4 گیگابایت

 نسخه بازیVer. 1.0.4 :

 فعالسازی: کرک کامل

 سیستم عامل: iOS 4.0 و بالاتر

 سازگاری: iPad, iPhone (این بازی با آیپاد نسل سوم 8 گیگ سازگاری ندارد)

 منبع: Applekade

 

اپل این قول را در کنفرانس به کاربران داد که در این ماه در تمامی کشور ها آیفون ۵ را عرضه کند و قرار است طی روزهای آینده آیفون ۵ وارد این کشور ها شود. تا روزهای گذشته مدت زمان آماده شدن آیفون ۵ برای یک کاربر که از طریق سایت اپل خریداری می کرد ۲ تا ۳ هفته بود که امروز به ۲ تا ۴ روز کاهش یافته است. این امر نشان دهنده ی تولید انبوه آیفون ۵ است و نشان می دهد که اپل آیفون ۵ را به اندازه کافی در انبار های خود دارد و آماده عرضه در ۵۰ کشور دیگر می باشد. قرار است اولین کشور از این لیست کره جنوبی باشد که در تاریخ ۷ دسامبر عرضه در این کشور آغاز خواهد شد. پس از این عرضه, در تاریخ ۱۴ دسامبر در کشورهای: آلبانی, آنتیگوا, باربودا, ارمنستان, باهاما, بحرین, بولیوی, برزیل, شیلی, چین, کاستا ریکا, قبرس, اکوادور, گراندا, اندونزی, اسرائیل, جامائیکا. اردن, کویت, مقدونیه, مالزی مالدیو, منتنگرو, پاناما, پاراگوئه, فیلیپین, قطر, روسیه, عربستان, آفریقای جنوبی, تایوان, ترکیه, امارات و ونزوئلا عرضه آغاز خواهد شد. روز ۲۱ دسامبر هم عرضه در کشور های : باربادوس, بوستوانا, کامرون, آفریقای مرکزی, مصر, گینه, ساحل عاج, کنیا, ماداگاسکار, مالی, ماتریوس, مراکش, نیجر, سنگال, سینت کیتس, سینت لوسیا, سینت وینسنت , تونس, اوگاندا و ویتنام آغاز می شود.
 

آغاز عرضه Nexus 4 و Nexus 10 از سوی گوگل

شرکت گوگل در روز ۲۷ سپتامبر از تبلت ۱۰ اینچی و تلفن جدید خود رونمایی کرد. تبلت ۱۰ اینچی این شرکت Nexus 10 نام گرفت و دارای رزولوشنی بالا و حتی بیشتر از رزولوشن آیپد با صفحه نمایش رتینا است. این تبلت همراه با آندروئید ۴.۲ عرضه میشود که از قابلیت های آن می توان به ساخت چند یوزر اشاره کرد. این تبلت دارای دو دوربین در پشت و جلو دستگاه می باشد. اما تلفن این شرکت که اینبار از سوی LG عرضه شده است Nexus 4 نام گرفت. این دستگاه دارای صفحه ۴.۷ اینچی می باشد که همانند تبلت همراه با آندروئید ۴.۲ عرضه می شود که از قابلیت های جدید آن برای تلفن ها می توان به قابلیت photo sphere اشاره کرد که به نوعی تقلید از قابلیت panorama آیفون ۵ است. فروش این ۲ دستگاه از صبح امروز از طریق گوگل پلی استور آغاز شده است. دستگاه Nexus 4 در دو حجم ۸ و ۱۶ گیگابایت عرضه می شود که قیمت های آن به ترتیب ۲۹۹ دلار و ۳۴۹ دلار می باشد. گوگل همچنین یک bumper برای nexus 4 عرضه کرده که بسیار شبیه به bumper اپل برای آیفون ۴ می باشد و قیمت آن ۱۹.۹۹ دلار است. تبلت Nexus 10 تنها در مدل wifi عرضه می شود و دارای حجم های ۱۶ و ۳۲ گیگابایت است. قیمت های آن به ترتیب ۳۹۹ دلار و ۴۹۹ دلار است.

همچنین با عرضه این دو دستگاه شرکت گوگل آندروئید ۴.۲ را برای نکسوس ۷ و گلکسی نکسوس عرضه کرده است که کاربران می توانند به این نسخه آپدیت کنند.

 

یکبار دیگر اپل با ارزشترین خرده فروش ، نسبت به بزگترین خرده فروش امریکا یعنی Tiffany شد .

برای بزرگتر دیدن عکس روی خودش کلیک کنید

باتوجه به آخرین داده های RetailSails ، فروشگاههای خورده فروشی اپل ، با فروش $۶,۰۵۰ در هر فوت مربع در مقایسه با فروش $۳,۰۱۷ در هر فوت مربع تیفانی سوداور ترین شرکت خورده فروش امریکایی در مقام اول ایستاد . بعد از اپل و تیفانی هیچ شرکت دیگری موفق به فروش بالاتز از $۲,۰۰۰ در هر فوت مربع نشد . همچنین اپل توانست در لیست ۱۰ شرکت سوداور در فروش عمده فروشگاهی هم قرار گیرد . هم اکنون اپل نان اور ترین خرده فروش در ایالات متحده به شمار میرود و آمار منتشر شده در اوایل سال میلادی جاری حاکی از آن است که میزان سود اوری حاصل از خرده فروشی ۱۷ برابر میانگین ملی است .

عرضه نقشه های رسمی نوکیا برای ios در این هفته

در حالی بسیاری از کاربران ios در انتظار انتشار نقشه های گوگل هستند٬ بنا بر خبر New York Times , شرکت نوکیا که دارای کامل ترین سیستم ناوبری در بین تمامی پلتفرم های همراه هست اعلام کرده که نقشه های خود را در قالب اپلیکیشینی به نام ” Here ” تا پایان هفته برای ios منتشر خواهد کرد. اپلیکیشن Here امکان استفاده بصورت آفلاین را دارد و قابلیت هایی مانند جستجوی صوتی برای مسیر یابی را نیز ارائه می کند.

Stephen Elop مدیر شرکت نوکیا پیرامون اپلیکیشن Here گفت :

 

مردم نقشه های عالی می خواهند و با اپلیکیشن Here می توانیم بهترین تجربه استفاده از نقشه های نوکیا را به مردم برای کشف و به اشتراک گذاری دنیای خود ارائه کنیم. علاوه بر با Here می توانیم ۲۰ سال تجربه خود را در سیستم ناوبری بر روی دیوایس ها و سیستم عامل های جدید گسترش دهیم و مردم بیشتری از نقشه های ما بهرمند شوند.

همانطور که گفته شد نوکیا بهترین و ایده آل ترین سیستم ناوبری را در بین تمامی پلتفرم ها٬ حتی بهتر از نقشه های گوگل ارائه می دهد٬ با ورود Here به ios 6 ٬ کاربران دیگر مشکلات ناوبری را احساس نخواهند کرد.

نکسوس ۷ که یکی از معروف ترین تبلت های ۷ اینچی سال ۲۰۱۲ میباشد بالاخره برای شرکت گوگل و ایسوس دردسر ساز شد و مشکلی که برای این دو شرکت فراهم نمود موضوع آتش گرفتن نکسوس ۷ است که خبر داغ این روز سایت ها میباشد.

طی خبرهای بدست آمده یک فرد چینی Nexus 7 خود را به شارژ زده و به بیرون رفته و پس از چند ساعت که باز میگردد میبیند که فضای اتاق را دود اشغال کرده است و پس از چند لحظه متوجه میشود که تبلتش آتش گرفته است.

نکسوس۷

میتوان موضوعات خاصی را در مورد آتش سوزی نکسوس مورد بررسی قرار داد اما مهمترین نکته ای که در بیشتر سایت ها و خبرها به آن اشاره شده است بحث نوسانات برق میباشد که بر این دستگاه اثر گذاشته است.

نکته دیگر و قابل توجهی که باید به آن اشاره نمود این است که شارژری که فرد چینی از آن استفاده کرده است شارژر اصلی خود تبلت بوده است.

نکسوس ۷ اینچی

عکس العمل گوگل و Asus نسبت به این موضوع

در هر صورت چه بخواهیم این خبر را باور کنیم یا باور نکنیم ظاهرا شرکت ایسوس این موضوع را پذیرفته است و یک تبلت نکسوس ۷ جدید و یک گوگل گلس به عنوان هدیه و عذر خواهی از طرف گوگل به او اعطا شده است.

نکسوس محصول ایسوس

 

مهمترین موضوعی را که گوگل به دنبال آن است جلوگیری از انتشار و رسانه ای شدن و پخش در سایتهای مختلف این خبر است.



باز هم شایعاتی در مورد به بازار امدن iPad هفت اینچی در اینترنت منتشر شده.
البته قبل تر هم شایعاتی در مورد iPhone mini منتشر شده بود که به واقعیت نرسید،پس این خبر هم نمیتونه زیاد محکم باشه و در حد شایعه است.
یک سایت خبری اعلام کرده که apple در کریسمس امسال iPad هفت اینچی را به بازار معرفی خواهد کرد.این سات اعلام کرده که شرکتهای تایوانی چند مناقصه برای ساخت iPad 2 را برنده شده اند.شرکت Chimei Innolux باید LCD 7 اینچی با همان IPS که در iPad اصلی به کار رفته را بسازد، و Cando Corporation تکنولوژی touch screen را خواهد داد.

عکسی که در بالا مشاهده میکنید توسط سایت ilounge.com بر روی اینترنت منتشر شد و سایت digitimes هم اخباری مبنی بر به بازار امدن ipad هفت اینچی را منتشر کرده.

حالا باید دید که این شایعات که باز هم به شدت قوت گرفته اند به حقیقت خواهند پیوست یا باز هم آرزوهای طرفداران اپل هست که در دل انها خواد ماند.اپل همیشه محصولات خودش رو در زمانهایی خاص ارائه داده و اصولا در کریسمس محصول جدیدی رو معرفی نمیکنه،حالا باید دید که اینبار اپل سنت شکنی خواهد کرد،یا iPad هفت اینچی در حد همین عکس باقی خواهد ماند.


همه روزهای قبل عرضه آیفون ۵ را بخاطر می آوریم . شایعاتی در مورد عدم کارایی این گوشی هوشمند در ایران ، بحث اصلی ناسازگاری آیفون ۵ با سیمکارتهای موجود در بازار بود . همانند ۲ سال قبل که سیمکارتهایمان را برای آیفون ۴ بریده بودیم ، اینبار هم ناگذیر با کمی برش و سمباده کشیدن مشکلمان حل میشد ، اما هنوز آیفون ۵ به بازار نیامده ، پانچرها از راه رسیدند تا حداقل خیالمان از بابت تبدیل شدن سیکارت به نانو سیم راحت باشد.
از آنجا که میکرو سیم ها دیر به بازار راه یافتند اما خوشحالیم که ایرانسل در مورد نانو سیم کارتها پیش قدم شد. همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام۲۰۱۲ و برای نخستین بار در ایران ایرانسل اقدام به عرضه “نانوسیمکارت” به عنوان نسل جدید سیمکارت ها نمود.
در حال حاظر تنها کاربران اپل میتوانند از این نانو سیم ها استفاده کنند . این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲٫۳ میلیمتر (طول) در ۸٫۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰٫۶۷ میلیمتر است.
نانو سیم کارت ایرانسل با قیمت ۶ هزار تومان بهای سیمکارت، به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اولیه ارائه میشوند که با احتساب ۴هزار تومان حق الزحمه شرکت پست جهت تحویل در محل سکونت مشترک، دریافت مدارک و تکمیل ثبت نام، در مجموع ۲۰هزار تومان هزینه خواهد داشت و از ۲۴ آبان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و کسانی که قصد خرید آیفون 5 را دارند خیالشان دیگه تخت باشه چون 100 % روی آیفون 5 کارایی داره.

 





اپل به طور رسمی اپدیت گرافیکی Snow Leopard که جلوتر برای دولوپرها داده شده بود را منتشر کرد.این آپدیت شامل بهتر شدن پایداری و اجرا در بازیها و برنامه ها است.این fixها شامل :

مشکل frame rate که در portal و team fortress 2 در iMac (Late 2009 and Mid 2010), Mac mini (Early 2009 and Mid 2010), Mac Pro (Early 2009), MacBook (Early 2009 and Mid 2010) and MacBook Pro (15-inch, Mid 2010), MacBook Pro (17-inch, Mid 2010) بوجود میامد.

مشکلی که میتونست باعث خروج ناگهانی از برنامه Aperture 3 و بازی star craft II یا هنگ کردن ان بشود.

مشکلی که بعضی اوفات هنگام متصل کردن و قطع کردن مانیتور خارجی هنگامی که دستگاه داشت کار میکرد بوجود میامد،که تصویر به هم میریخت

درباره ما

جدید ترین اخبار و اپلیکیشن های اپل
با عرض سلام .من آرمان هستم.ممنون که به سایت من سر زدید . فقط نظر یادتون نره شما میتوانید از طریق ایمیل با من در ارتباط باشید. ariy096@gmail.com