ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 16
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 29
  • بازديد کننده ديروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 16
  • بازديد ماه : 16
  • بازديد سال : 22
  • بازديد کلي : 925
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.116.8.110
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

پس از گذشت تنها چند روز از عرضه عمومی آیپد مینی اپل در بازار اروپا و آمریکا MuscleNerd که از هکر‌های شناخت شده است و افتخاراتی همچون جیل برک کردن iOS ۵.۰.۱ را در کارنامه خود دارد ، اقدام به جیل برک آیپد مینی کرده است

وی در توییتر خود خبر‌هایی‌ خوشحال کنند در رابطه با جیل برک آیپد مینی قرار داده است و همینطوری با گذاشتن عکسی‌ از قسمت روت این دستگاه صحت این موضوع را نشان میدهد

 

جیل برک آیپد مینی

 

قبل از این هم با عرضه آیفون ۵ شاهد جیل برک شدن آن در همان روز‌های اول بودیم اما این جیل برک به صورت عمومی عرضه نشد و به آن نام Fail Break دادند

پس از آن هم در کنفرانس جیل برک که در سانفرانسیسکو برگزار شد خبر‌هایی‌ ناا ا‌مید کنند در رابطه با جیل برک  ای او اس‌ ۶ شنیدیم اما شاید این خبر آیندهٔ روشنی داشته باشد و به زودی شاهد ارائه جیل برک پایداری برای  ای او اس‌ ۶ باشیم

البته اگر هم خاطرتان باشد پارسال در همین موقع‌ها بود که پس از ارائه  ای او اس‌ ۵.۰.۱ MuscleNerd جیل برک پایدار آن را معرفی‌ کرد

امیدواریم امسال هم همانند سال گذشته این هکر معروف امید‌های منتظران جیل برک را به واقعیت تبدیل کند

 

ios6-jailbreak

آیفون و دیگر تلفن های هوشمند در بسیاری کشورها به صورت قراردادی به فروش می رسند. در این حالت کاربر یک عدد اولیه (مثلا ۲۰۰ دلار) پرداخت می کند و بعد از آن طی قراردادی با اپراتور تلفن همراه بر اساس پلن انتخابی، ماهیانه عددی ثابت برای اینترنت و مکالمه پرداخت می کند. (تعریف کلی). این آیفون های فروخته شده به گونه ای هستند که فقط روی همان اپراتور موبایل کار می کنند و به اصطلاح روی آن Lock شده اند. اما در عوض کاربران تخفیف بسیار خوبی روی تلفن و هزینه های ماهیانه دریافت می کنند.

اما در برخی کشورها مانند ایران چنین قراردادهایی وجود ندارد و یا اینکه برخی کاربران تمایل ندارند با اپراتور خاصی قرارداد ببندند به همین خاطر آیفون به صورت Unlock نیز فروخته می شود. در این حالت می توان هر نوع سیم کارتی روی آن قرار داد و از تلفن استفاده نمود.

مدل هایی که وارد ایران می شوند هم جزو تلفن های آنلاک به حساب می آیند و بنابراین قیمت آیفون بر اساس قیمت این مدل محاسبه می شود. حالا اپل قیمت مدل های آنلاک آیفون 5 را اعلام کرده است.

همانطور که می بینید ۶۴۹ دلار برای ۱۶ گیگابایتی، ۷۴۹ دلار برای ۳۲ گیگابایتی و ۸۴۹ دلار برای ۶۴ گیگابایتی است. و این قیمت مشابه با قیمت مدل آنلاک آیفون 4S است.

البته برای کاربران ایرانی موضوع نانو سیم کارت هم وجود دارد. هر چند به نظر می رسد این امکان وجود دارد که با بریدن و نازک کردن میکروسیم کارت، آن را تبدیل به نانو سیم کارت نمود.

و بالاخره جیلبریک آیپد نسل چهارم نیز به بازار ارائه شد و توانست بسیاری از خواهان اپل را سورپرایز کند.

در زیر عکسی از نرم افزار سایدیا میبینید که جیلبریک آیپد نسل چهارم را نشان میدهد.

نکته قابل توجه در مورد جیلبریک iPad 4th generation این است که دقیقا مشابه آیپد نسل سوم میباشد.

و فردی به نام ماسل نرد نیز نظر میدهد که این جیلبریک میتواند قابل استفاده برای iPad mini باشد ولی شاید امری غیر قابل ممکن باشد.

و ممکن است این جیلبریک در آینده برای افراد سودجو منبع در آمد باشد.

جیلبریک آیپد ۴

برای عوض کردن تم باید دستگاه جیلبریک شده باشد. ابتدا باید وارد سایدیا شوید و وارد سرچ شوید و سرچ کنید winterboard و بعد دانلود کنید و بعد از دانلود برنامه ی وینتر برد در اپلیکیشن های شما سیو میشود. بعد از دانلود برای دانلود تم به سایدیا بروید و تم مورد نظر را دانلود کنید مانند queen theme و تم در وینتر برد سیو میشود و وارد وینتر برد شوید و تمی که دانلود کردید را انتخاب کنید ودر بالا گزینه ی winterboard را انتخاب کنید و دوباره در بالا گزینه ی respring را انتخاب کنید و دستگاه شما ریستارت می شود و تم شما به نمایش در می آید. فقط برای دانلود  تو سرچ به آخرش تم اضافه کنید مانند barcelona theme , mafia   theme , lord of the rings theme و نکته آخر این وینتر برد به آیفون و آیپاد و آیپد میخوره.

 

 

 

همانطور که  میدونید سیری یک برنامه به شدت هوشمند است که شما می توانید با آیفونتان صحبت کنید. شما برنامه ی سیری را باز کنید و بهش بگید به پدرم زنگ بزن و بگو کلیدش یادش نره و اون همانکارا می کند حتی شما به عنوان دوست می  تونید ازش نظرش را بپرسید یا با هاش حرف بزنی و دردودل کنی و این برنامه فقط روی آیفون 5 و 4اس ریخته شده حالا من می خوام آموزش نصب سیری روی اپل هایی که داری 1.1 ios 5 هستند را به شما آموزش دهم.


  • قدم اول: ابتدا از جیلبریک بودن iDevice خود به صورت آنتترد مطمئن شوید(با استفاده از Absinthe 2.0.4)
  • قدم دوم:سورس زیر را در سیدیا اضافه کنید:
repo.siriport.ru
  • قدم سوم:وارد سورس شده و در آن Siriport را نصب نمایید
  • قدم چهارم: یک بار دستگاه خود را ریبوت کنید
  • قدم پنجم: در سافاری دیوایس خود به آدرس siriport.ru/1.crt بروید و فایل مورد نظر را به خود ایمیل کنید و با استفاده از Mail دیوایس خود فایل را دریافت کنید و سپس روی گزینه ی Install کلیک کنید.
  • قدم ششم: بار دیگر دستگاه خود را ریبوت کنید
  • قدم هفتم: سیری را فعال کنید و بگویید “Hi Siri” بعد از چند لحظه سیری فعال می شود. اگر نشد بار دیگر دستگاه را ریبوت کنید و هر ۵ دقیقه بگویید ” Hi Siri” تا سیری فعال شود.
اگر موفق به فعال سازی سیری نشدید صبور باشید زیرا سرور های سیری شلوغ است

برای دانلود  از سایدیا و خواندن بازی های کپی  و دانلود بدون مشکل از اپ استور اپل شما نیاز به جیل بریک دارد. جیل بریک  کردن کار خیلی سختی نیست فقط نیاز است برنامه آیتونز را داشته باشید و با سیم شارژر  اپل خود را به کامپیوتر وصل کنید و برنامه جیل بریک را باز  کنید و گزینه ی جیل بریک را بزنید و اپل شما در عرض 5 تا 16 دقیقه جیل بریک خواهد شد. این جیل بریک برای ios6 است فقط و فقط و فقط. خب برنامه جیل بریک را دانلود کرده و از این روش اپل خودتون را جیل بریک کنید.

 

دکمه های هم و ریست را با هم فشار بدهید و صفحه مثل فلاش دوربین زدن یک لحظه سفید میشود و عکس صفحه شما در پوشه تصاویرتان ذخیره می شود  و اگر میخواهید موقع  اتصال به کامپیوتر در سیستم عامل ویندوز به آنها دسرسی پیدا کنید از این را بروید :

 

computer/iphone/internal storage/DCIM/100APPLE

 

ایر پاد هدفون های جدید اپل هستند که در باکس آیفون 5 و آیپد مینی و آیپاد 5 وجود دارد. اما کسانی که 4 اس یا موبایل های دیگر دارند نگران نباشند چون earpod به صورت جداگانه هم به فروش در آمده. این هدفون کیفیت پخش کننده ی صداش خیلی خیلی فوق العاده است . یعنی معرکه است. این هدفون فقط رنگ سفیدش موجودست و فعلا رنگبندی های مختلف ندارد.

برنامه ی سیب چه برنامه ی خیلی جالبی است که شما می توانید رایگان از سیب چه بازی و برنامه دانلود کنید شما می توانید از طریق کامپیوتر این برنامه را نصب کنید اما نیاز است دستگاه شما جیل بریک شده باشد خب در هر صورت من آموزش راه آسونتر را براتون می گذارم.

تمامی دستگاه‌های جیل بریک شده، یک برنامه به اسم Cydia بر روی خود دارند. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه و بدون نیاز به یک رایانه، سیب‌چه را به طور مستقیم از روی آیفون،آیپاد یا آیپد خود نصب کنید.
ابتدا برنامه Cydia را بر روی دستگاه iOS خود اجرا کنید. (لازم است که به اینترنت دسترسی داشته باشید.)
سپس به زبانه Manage بروید و Sources را انتخاب کنید.
در نوار بالای برنامه Edit را فشار دهید و سپس در سمت چپ همان نوار Add را فشار دهید.
آدرس http‪://‬cydia‪.‬sibche.‬ir را وارد کنید سپس add source را فشار دهید.
صبر کنید تا عملیات Cydia تمام شود، سپس دکمه “return to cydia” را بزنید.
حال در لیست، ‪”‬سبد سیب‪”‬ را انتخاب کنید.


سپس “سیب‌چه” را انتخاب کنید.

در این مرحله در نوار بالای برنامه دکمه install را فشار دهید
و در صفحه بعد دکمه confirm را بزنید.
بعد از اتمام عملیات Cydia دکمه “reload springboard” را فشار دهید.

اگر به این مرحله رسیده‌اید، سیبچه به درستی نصب شده است.

آیفون  5 که وارد بازار شد iphone 3gs از رده خارج شد.

کسانی که آیفون 3 جی اس دارند می توانند آن را یه نمایند گی اپل دهند ویک آیفون 4 هدیه بگیرند و کسانی که آیفون 4 دارد می توانند با36 دلار آیفون 4 را بدند و یک 4 اس بگیرند.

  =   =   

درباره ما

جدید ترین اخبار و اپلیکیشن های اپل
با عرض سلام .من آرمان هستم.ممنون که به سایت من سر زدید . فقط نظر یادتون نره شما میتوانید از طریق ایمیل با من در ارتباط باشید. ariy096@gmail.com