ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 29
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 40
  • بازديد کننده ديروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 29
  • بازديد ماه : 29
  • بازديد سال : 35
  • بازديد کلي : 938
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.141.8.247
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

 

App_ipadminirumomill_new-news-and-pictures-by-www.repro.ir

گویا اپل نقشه‌های بزرگی برای آیپد مینی دارد و به خوبی می‌داند که برای جا نماندن عرضه از تقاضا، باید بزرگ‌تر از گذشته فکر کرد. شما با مشکلات آیفون 5 آشنا هستید، اینها مشکلات سمت تقاضا هستند. اما در سمت عرضه، آیفون 5 اپل دچار مشکل جا ماندن تولید از تقاضا شد که این، خود را در کاهش میزان فروش آیفون 5 نسبت به پیش‌بینی‌ها (پیش فروش 5 میلیونی در مقابل پیش‌بینی فروش بین 6 تا 8میلیون) و کاهش کیفیت به خاطر عجله در تولید نشان داد و باعث کاهش ارزش سهام کمپانی هم شد.

اما اپل نمی‌خواهد این مشکل تکرار شود و در همین راستا، قطعه‌سازان آسیایی می‌گویند که سفارش‌های ساخت 10 میلیون آیپد مینی برای سه ماه آخر 2012 را دریافت کرده‌اند، منبع این خبر افرادی از زنجیره تولید هستند که آن را با وال استریت ژورنال در میان گذاشته‌اند. این هدف تولیدی، تقریباً دو برابر سفارش‌های آمازون برای تولید کیندل فایر -در مدت مشابه- است.

مسئله اینجا است که پیش‌تر گزارش‌هایی داشتیم مبنی بر سخت بودن تولید آیپد مینی برای سازندگان زیرا طراحی داخلی پیچیدهٔ آن، شرایط چالش بر انگیزی را برای شرکای سخت‌افزاری اپل به وجود آورده بود. اما به نظر می‌رسد آنها بر این دشواری‌ها چیره شده‌اند.

با این حال انتظار می‌رود فروش آیپد مینی تا آخر 2012 به رقم 5 تا 7 میلیون برسد و این یعنی اپل هدف تولیدی خود را چنان بالا در نظر گرفته که هیچ مشکلی در سمت عرضه به وجود نیاید.

 

Iphone5 HD Wallpaper

چندی پیش که VirnetX توانست در دادگاهی اپل را به جرم نقض پتنت ها شکست دهد و شرکت اپل را محکوم به پرداخت غرامت ۳۶۸ میلیون دلاری کند حالا بار دیگر با یک پرونده ی پتنتی دیگر به سراغ اپل امده 

VirnetX ادعا کرده بود اپل در نرم افزار فیس تایم ، برخی پتنت های این شرکت را نقض کرده است، که این موضوع مورد پذیرش دادگاه واقع گشته و موجب صدور حکم بر علیه اپل شد.
این دعاوی جدید بر علیه بسیاری از محصولات اپل از جمله آیفون ۵، آیپد مینی، آخرین نسل آیپاد تاچ و آیپد، و همچنین تمامی کامپیوترهای مک با سیستم عامل شیر کوهی ارائه شده است. VirnetX می گوید که این محصولات با توجه به تاریخ عرضه شان، شامل دادخواست قبلی که در ۶ نوامبر ۲۰۱۲ به دادگاه عرضه شده بود، نمی شوند و نیازمند بررسی جداگانه ای هستند.
VirnetX خواستار ممنوعیت فروش این محصولات در خاک امریکاست
البته اپل درخواست بازنگری در ۴ مورد نقض پتنت را به دفتر ثبت پتنت ارائه داده است .
حالا باید دید نتیجه که در دادگاهی در شرق تگزاس واقع است به زمینی حاصلخیز برای VirnetX تبدیل شده یا خیر ؟

هنگامی که انگشت به سرعت و به صورت مورب روی صفحه نملیش جلو و عقب کشیده می شود، چیزی که “قطعی” در صفحه نمایش آیفون ۵ نامیده می شود، باعث می گردد صفحه نمایش هنگ کند و یا ظاهرا دستور تاچ انجام نشود. این موضوع احتمالا به خاطر یک مشکل سخت افزاری در iPhone 5 است که ممکن است باعث دردسر سازندگان بازی شود.

این مسئله برای اولین بار توسط یک شرکت توسعه دهنده اپلیکشن های iOS با نام CMA Megacrop کشف شد. اگر انگشت به صورت قطری و با سرعت بالا روی صفحه نمایش آیفون ۵ به جلو و عقب حرکت داده شود، چه از سمت بالا و چپ به پایین و راست و چه از بالا و راست به پایین و چپ، در پردازش دستور لمسی به صورت متناوب وقفه ایجاد می شود.
“انگشت را به صورت قطری روی صفحه نمایش بکشید، خواهید دید که دستورات لمسی دچار وقفه می شوند یا به صورت کلی متوقف می شوند.”
هنوز دلیل بروز این مشکل یافت نشده است، اما گزارشات مشابهی توسط یک وب سایت انگلیسی که متخصص مقایسه محصولات مختلف است، در مقایسه با iPhone 4S منتشر شده است. هر دو ورژن iOS 6 و iOS 6.0.1 تست شدند و نتایج یکسان بود.
Appleinsider نیز این مشکل را در استفاده از اپلیکشن هایی همچون Mail, Safari و App Store و همچنین چند اپلیکشن نوشته شده توسط برنامه نویسان، تشخیص داده است.
وب سایت Recombu معتقد است، مشکل iPhone 5 سخت افزاری است، ولی از ارائه توضیحات بیشتر خودداری نموده است. مهم ترین تفاوت صفحه نمایش آیفون ۵ و ۴S استفاده از تکنولوژی in-cell display در نسل ششم آیفون است و احتمالا باید علت بروز این مشکل را در این تغییر جستجو کرد. البته ممکن است پر شدن بافر حافظه کنترل کننده سنسور تاچ نیز باعث بروز چنین مشکلی شود. البته فعلا تمام حدس ها فقط در حد گمان هستند.
با وجود اینکه بسیاری از کاربران از Scroll با سرعت بالا استفاده نمی کنند اما افرادی که خوره بازی هایی چون Fruit Ninja هستند، در خواهند یافت که عملکرد صفحه نمایش iPhone 5 در طی بازی افت می کند. البته تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر شکایت gamerها از این مسئله به چشم نمی خورد. البته این مشکل توسط شرک اپل بررسی و پیگیری شد و مشکل هل شد.

شرکت اپل در دو سال گذشته بعد از معرفی آیپد و آیفون ۴ ٬ رشد زیادی را در ارزش سهام خود شاهد بود٬ این رشد سهام با اینکه گاهی دچار سقوط های جزئی می شد تقریبا تا سپتامبر ۲۰۱۲ تداوم داشت و تقریبا در میانه سپتامبر ۲۰۱۲ ٬ ارزش هر سهم اپل به ۷۵۰ دلار در هر سهم رسیده بود اما از ۱۸ سپتامبر تا به امروز سهام اپل با یک روند رو به نزول تقریبا ۲۰ درصد ارزش خود را از دست داده است
بصورت دقیق تر 

  • آغاز رشد - ارزش هر سهم اپل در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۰ ( ۴ روز بعد از معرفی نسل اول آیپد ) تنها ۱۹۵ دلار در سهم بود.
  • ادامه دادن به رشد با یک روند ثابت - روند رو به رشد با یک منحنی تقریبا ثابت تا ۲۷ نوامبر ۲۰۱۱ ادامه داشت. در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۱ سهام اپل در عدد ۳۸۹ نشسته بود.
  • یک رشد ناگهانی - بین ۲۷ نوامبر ۲۰۱۱ تا ۱ آپریل ۲۰۱۲ سهام اپل یک رشد بسیار سریع را تجربه کرد و در کمتر از شش ماه به میزان ۶۳۳ دلار در هر سهم رسید . ( دلیل این رشد فروش بالای اپل در تعطیلات آخر سال ۲۰۱۱ بود ( فروش بیش از ۳۵ میلیون آیفون و همچنین عرضه موفق نسل سوم آیپد در ماه مارچ )
  • یک سقوط - سهام اپل در بین ۱ آپریل ۲۰۱۲ تا ۱۳ می ۲۰۱۲ یک سقوط را شاهد بود و سهام این شرکت از ۶۳۳ به ۵۳۰ دلار در هر سهم رسید.
  • یک رشد ناگهانی- در بین ۱۳ می تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۲ اپل بالاترین نرخ رشد را به خود دید و سهام اپل به ۷۰۲ دلار در هر سهم رسید ( این رشد به دلیل کنفرانس WWDC و معرفی آیفون ۵ در ۱۲ سپتامبر بود) 

     


    بازه زمانی بین آغاز رشد ( ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ ) تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۲ )
  • آغاز سقوط - از ۱۸ سپتامبر تا روز گذشته ( ۹ نوامبر ) سهام اپل در حال سقوط است. البته در این بین رشد هایی مثل بالا رفتن ۲۰ دلار در هر سهم برای موفقیت فروش آیپد مینی نیز اتفاق افتاده است اما در نهایت در این دوره سهام اپل در حدود ۲۰ درصد ارزشش را از دست داد و در حال حاضر سهام اپل ۵۳۷ دلار در هر سهم است.

 


( آغاز سقوط – ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۲ تا ۹ نوامبر )


( روند سقوط در یک ماه گذشته )

در مقاله پیش رو به بررسی دلایل سقوط ۲۰ درصدی سهام اپل در طی تقریبا دو ماه گذشته می پردازیم.

تئوری اول :
تئوری اول که توسط آنالیزور های حرفه ای مطرح شده این است که برخی از سهام داران به دلیل افزایش احتمالی مالیات ها تا ۴۰ درصد در دوره دوم ریاست جمهوری اوباما تصمیم به فروش سهام های خود گرفته اند و برخی نیز این فروش را آغاز کرده اند به همین دلیل سهام اپل هر روز ارزش خود را بیشتر از دست می دهد . 

تئوری دوم و شاید مهمترین آن:
اپل در امسال خط تولید تمامی محصولات خود را بروز کرد و هر بروز رسانی خط تولید نیاز مند هزینه زیادی است در کنار هزینه زیاد٬ فاصله کم تولید تا عرضه محصولات باعث شده اپل در اکثر محصولاتش بخصوص آیفون و آیپد از میزان تقاضای بازار عقب بماند و این یکی از اصلی ترین دلایل این سقوط سهام است. اگر بخاطر داشته باشید زمانی این سقوط آغاز شد که میزان فروش آیفون ۵ در سه روز به عدد ۵ میلیون رسید٬ در حالی که تحلیلگران میزان ۶ تا ۸ میلیون را برای آیفون ۵ در نظر گرفته بودند و این نقطه آغازین سقوط سهام بود. البته بنا بر خبر ها درخواست ها برای آیفون ۵ بیش از هفت میلیون عدد بود اما اپل تنها توانست تقاضای ۵ میلیون نفر را پاسخ دهد و این ناتوانی در تقاضا باعث از دست دادن ارزش سهام شده است. رئیس شرگت فاکسون نیز با اظهار اینکه تولید آیفون ۵ بسیار سخت تر از مدل های پیشین است و زمان بیشتری نیاز دارد و ما تاکنون با پاسخ دهی به این درخواست های زیاد ناتوان بوده ایم٬ این سرعت سقوط را بیشتر کرد و بسیار این سخن برای اپل گران تمام شد. 
این سخن رئیس فاکسون یک معنی بزرگ داشت که اپل به اندازه کافی آیفون برای مشتریان خود برای این سه ماهه سال ندارد. قبل از عرضه آیفون ۵ ٬ تحلیل گران فروش غول آسایی را برای اپل در تعطیلات آخر سال ۲۰۱۲ برای اپل پیش بینی کرده بوند٬ فروش بیش از ۵۰ میلیون آیفون ! ( تاکنون بهترین فروش برای پایان سال اپل ۳۷ میلیون عدد بوده است )
بیش از ۵۰ درصد در آمد اپل از فروش آیفون است٬ در واقع اپل کمپانی آیفون است و به وجود آمدن هر تاثیر منفی ای روی فروش آیفون٬ تاثیر مستقیمی بر روی سهام اپل می گذارد.

و اما راه حل٬ در ساعات آخر دیروز٬ پس از سقوط دوباره سهام اپل خبر هایی از شرکت فاکسون به گوش رسید که رئیس این شرکت از احیای دوباره خط تولید آیفون ۵ خبر داد و اضافه کرد که خط تولید آیفون ۵ کاملا پیشرفت کرده است و حال امکان فروش بیش از ۴۵ میلیون آیفون برای تعطیلات آخر سال دارد. هر چند که هنوز عدد ۴۵ میلیون با ۵۰ میلیونی که تحلیل گران از اپل انتظار دارند فاصله ۵ میلیونی دارد اما در حال این خبر کمی اوضاع اپل را بهتر می کند

تئوری سوم:
تئوری سوم٬ چیزی نیست که بتوان آنرا تنها دلیل دانست و بهتر تئوری سوم را در کنار تئوری دوم قرار دهیم
تئوری سوم پیرامون آیپد مینی است. این دستگاه تاکنون فروش بسیار خوبی داشته است اما وضعیت فعلی باعث سردگرمی سهام داران شده است. آیپد مینی فروش بسیار خوبی داشته است اما از یک طرف اپل با ارائه آیپد مینی٬ سهم خود را از بازار تبلت ها در مقابل رقبای ۷ اینچی محافظت می کند و از طرف دیگر مقدار فروش آیپد در سه ماهه آخر نسبت به سه ماهه گذشته افت داشته است و درصد سود آیپد در مقابل سود کلی اپل کاهش یافته است. هرچند که این کاهش خرید آیپد به دلیل انتظار مشتریان برای آیپد مینی بود٬ اما در حال این افت فروش از دید سرمایه گذاران پذیرفتی نبود. 
و حتی اگر آیپد مینی فروش بسیار عالی داشته باشد٬ تاثیر آن بر سهم کلی آیپد از درآمد اپل کم و محدود خواهد بود.

برگردیم به بحث آیفون 
اپل معمولا تاکنون محصولات جدیدی که معرفی می کرد٬ قابل تامین توسط تولید کنندگان بودند به همین دلیل بعد از عرضه یک آیفون کاملا متفاوت که تولید آن سخت تر از مدل های دیگر بود٬ اپل باید از پس تامین به اندازه آن بر می آمد٬ سرمایه گذاران فکر می کردند که اپل توانایی تحمل چند خط تولید کاملا جدید را دارد٬ اما به نظر آنها در اشتباه بودند و تیم کوک با محصولات کاملا متفاوتی که در این سال عرضه کرد٬ توانایی پیش بینی وضع تولید کنندگان را نداشت و به همین دلیل نتوانست پاسخگوی درخواست زیاد مشتریان برای خرید آیفون ۵ شود. 
مشکل آنجا نیست که مشتری با کمی تاخیر ایفون خود را دریافت می کند٬ بر طبق نظر آنالیزور با سابقه BTIG آقای Walter Piecyk , مشکل آنجاست که این تاخیر ها باعث می شود که یا کاربران یک گوشی دیگری را خریداری کنند یا منتظر آیفون بعدی بمانند٬ و اگر مشتریان منتظر آیفون بعدی بمانند٬ بنابراین اپل یک سال فروش خود را از دست می دهد و این دلیل محکمی است که سهام اپل روز به روز در حال سقوط است. 

تئوری چهارم 
تئوری چهارم نیز به خودی خود نمی تواند تنها دلیل از دست دادن ارزش سهام اپل باشد٬ اما مطمئنن سرعت آنرا افزایش داده است.
و آن چیزی نخواهد بود جز تغییرات بزرگی که در تیم مدیریت اپل به وجود آمد. اخراج اسکات فورستال کسی که مدت زیادی را در اپل گذارنده بود و یکی از اصلی ترین عامل های موفقیت ios است٬ چیزی نیست که نگرانی سرمایه گذاران را در پی نداشته باشد. هر چند که اسکات در ارائه آخرین آپدیت ios و سیری نتوانست رضایت مشتریان را کسب کند و همچنین دلیل اصلی انتشار نقشه های ناقص اپل او بوده است٬ اما یک تغییر بزرگ برای هر سرمایه گذاری نگران کننده است. تیم کوک نیز تاکنون کاری جز پخش وظایف اصلی اسکات بین بقیه تیم مدیریت نکرده است٬ و شاید سرمایه گذاران در انتظار ثبات کاری در بخش هایی که قبلا تحت اختیار اسکات بوده است٬ هستند.

 

در نهایت باید گفت که اپل با مشکلی به نام تقاضای زیاد و توانایی تولید کم روبرو شده و با همه مشکلات ریز و درشت دیگر در کنار هم باعث سقوط سهام اپل در نزدیک به دو ماه گذشته شده است. هرچند که مدیر عامل فاکسون دیروز خبر های امیدوار کننده ای پیرامون افزایش کارایی کارخانه های تولید آیفون ۵ منتشر کرد و ادعای تولید بیش از ۴۵ میلیون آیفون را برای زمان باقی مانده تا پایان سال داده است٬ اما باید منتظر عکس العمل سهام داران باشیم زیرا هنوز تعداد ۴۵ میلیون٬ با ۵۰ میلیون پیش بینی تحلیل گران فاصله دارد.

 

شرکت های اپل و HTC بعد از سالها دعوای حقوقی ساعاتی پیش در طی انتشار یک بیانیه در سایت اپل اعلام کردند که سرانجام به یک توافق نامه ۱۰ ساله در مقیاس جهانی برای استفاده از حق اختراعات یکدیگر رسیدند٬ بنابراین تمامی دعوای حقوقی بین این دو شرکت که در جریان بود٬* کاملا متوقف شد. و این شرکت ها بنابر این توافق نامه تا ۱۰ سال آینده اجازه استفاده از حق اختراعات یکدیگر را برای کمک به نو آوری در محصولاتشان را دارند. این نخستین توافق نامه شرکت اپل با یک شرکت سازنده محصولات آندرویدی است که در این سالها اتفاق افتاده است . 

آقای Peter Chou مدیر عامل شرکت تایوانی HTC در این مورد گفت که در مورد این توافق نامه و حل مشکلات با اپل خشنود است و این شرکت به جای تمرکز روی مسائل دادگاهی٬ روی نو آوری بیشتر تمرکز خواهد کرد 

آقای Tim cook مدیر عامل اپل نیز در این زمینه گفت که ما از بستن این توافق نامه با HTC خوشحالیم و به نوآوری های ادامه می دهیم . 

نخستین دعوای قضایی بین این دو شرکت در ۲۰ مارچ ۲۰۱۰ اتفاق افتاد. در نهایت این توافق نامه همراه با ایجاد آرامش قضایی٬ به طور مشخص روی سهام این دو شرکت نیز اثر مثبتی خواهد گذاشت.

  1. برای زمان کوتاهی iOS توانست Android را شکست دهد و بیشترین سهم را در بازار آمریکا از آن خود کند. اما اکنون که آندروید بر روی بسیاری از تلفن های همراه ارزان قیمت نیز نصب می شود، شاهد رشد بسیار سریع سهم Android در بازار این کشور هستیم.
    در دوسال گذشته هفتاد درصد میزان رشد از آن آندروید بوده و iOS تنها ۳۰ درصد رشد داشته است. البته اگر فقط به یک سال گذشته نگاه کنیم می بینیم که نرخ رشد Android کاهش و در عوض میزان رشد iOS با افزایش روبرو بوده است. این بدان معنا است که درهای غلبه بر رقیب، برای iOS باز شده است.

     

    با توجه به آماری که متعلق به ماه آگوست است می توان دریافت که ۵۰ درصد مردم آمریکا از تلفن های هوشمند و نیمی دیگر از تلفن های همراه معمولی استفاده می کردند. این تناسب در دو ساله گذشته حفظ شده است. در این مدت ۵۰ میلیون کاربر آندرویدی و ۲۶ میلیون کاربر iOS به سیستم اضافه شده است.
    در گزارشی که توسط Horace Dediu منتشر شده آمده است که در سال گذشته iOS، هفده میلیون کاربر جدید و Android، بیست و پنج و نیم میلیون کاربر جدید داشته است.
    ” آندروید ۵۸ درصد رشد و iOS 42 درصد رشد داشته است. در این یک سال فاصله این دو سیستم عامل از ۴۰ به ۱۶ درصد رسیده است، اما هنوز Android پیشتاز است.”
    نتایج منتشر شده توسط Dediu نشان می دهد رشد آندروید در ۶ ماه گذشته هم کندتر شده، در حالیکه رشد iOS در حال افزایش است. این مسئله به این دلیل است که مشتریان با وسواس بیشتری اقدام به انتخاب می کنند و در طولانی مدت کفه ترازو به طرف iOS برمی گردد. البته این مهم، مستلزم تلاش و فرصت طلبی Apple نیز هست.
    بازار آمریکا از آن جهت که نشان دهنده تغییرات بازار جهانی نیز هست مورد توجه شرکت های بزرگ از جمله اپل، گوگل و دیگر رقبا است. مسئله جالب زمانی روی خواهد داد که بازار آمریکا از تلفن های هوشمند اشباع شده باشد. باید دید آن زمان برد با کدام پلتفرم است.

ادغام Mac و iOS توسط اپل امری غیرقابل اجتناب به نظر می رسد اما به نظر نمی رسد تا سال های سال چنین اتفاقی بیفتد.
امروز Shaw Wu از طریق وب سایت Sterne Agee در یادداشتی به سرمایه گذاران یادآور شد که به عقیده او اپل به زمان نسبتا زیادی برای بهینه سازی Mac OS X برای پردازنده های ARM نیاز دارد. این پردازنده ها در حال حاضر در iPhone و iPad مورد استفاده قرار می گیرند.
پردازنده های شرکت Intel به دلیل بهره مندی از قدرت بیشتر، در اجرای اپلیکشن های سنگین Mac تواناترند. همچنین امکان پیشبرد و توسعه نرم افزاری با کمک این سخت افزارهای پرتوان بیش از پیش قابل تصور است. اما Wu معتقد است که در آینده پردازنده های ARM آن قدر قدرتمند خواهند بود که جایگزین اینتل شوند.
به عقیده وی، اگر Apple در تمامی محصولاتش از پروسسورهای ARM استفاده کند، علاوه بر ساده شدن معماری این دستگاه ها، کاربران نیز تجربه بی عیب و نقص تری را خواهند داشت.
Wu همچنین اعلام کرده که مک تنها ۱۴ تا ۱۸ درصد درآمد Apple را شامل می شود. درمقابل آیفون ۴۵ تا ۵۰ درصد و آیپد ۲۰ تا ۲۵ درصد کل درآمد اپل را تشکیل می دهند.
نظرات Wu در راستای گزارشی که دوشنبه در Bloomberg منتشر شده، بیان شده اند. در این گزارش تاکید شده است که مهندسین اپل معتقدند چیپ های اختصاصی سری A اپل در آینده آن قدر قدرتمند خواهند بود که بتوان آن ها را بر روی لپ تاپ ها و دسکتاپ ها سوار نمود. در حال حاضر پردازنده های سیلیکونی ARM مختص iDeviceها هستند.
در گزارش روز دوشنبه آمده است که هرچند تغییر ویژگی های پروسسورهای ARM اجتناب ناپذیر است اما این تغییرات در چند سال اخیر اتفاق نخواهند افتاد. گفته می شود اپل تیمی را به همین پروژه اختصاص داده است.
تمایل به ARM برای Intel گران تمام می شود. باتری Mac Book Air در حالت استفاده سنگین ۴ تا ۵ ساعت دوام می آورد، در حالیکه باتری آیپد ۱۰ ساعت در همین وضعیت کار می کند.
همانگونه که قبلا هم گفتیم پروژه “مک با پروسسور ARM” چیز جدیدی نیست. در اکتبر گزارشی مبنی بر تمایل Apple به عدم استفاده از اینتل منتشر شد. البته همان موقع اعلام شد که این تغییر قریب الوقوع نیست.
اپل گام بلندی را در جهت طراحی و تولید پروسسورهای اختصاصی برای iPhone و iPad برداشته است. حتی در گذشته شایعاتی وجود داشت که Apple به دنبال استفاده از این پروسسورها در مدل های جدید مک بوک است. مخصوصا در مک بوک ایر سبک و باریک و همچنین در اپلیکشن هایی که توان مصرفی در آنها، حرف نخست را می زند.

جیلبریک iOS 6.0.1 منتشر شد :

* این جیلبریک فقط برای دستگاه ها با چیپست A4 کار می کند .

* جیلبریک به صورت تترد هست و هنوز آن تتردش منترش نشده است . این بدان معناست که چنانچه گوشی خاموش شود باید با کامپیوتر گوشی را روشن کنید . 

۱. ابتدا نرم افزار Redsn0w 0.9.15b1 or b2/b3 را از لینک های زیر دانلود کنید .

۲. iOS ورژن 6 و مربوط به دستگاه خود را دانلود کنید . 

۳. دستگاه خود را به ورژن 6.0.1 آپدیت کنید . 

۴. نرم افزار Redsn0w را اجرا کنید . 

جیلبریک iOS 6.0.1

 ۵. بر روی Extras کلیک کنید و سپس Select IPSW را انتخاب کنید . iOS با ورژن 6 را برای دیوایس خودتان انتخاب کنید (دقت شود که ورژن 6.0.1 نباشد) . هنگامی که فایل , توسط Redsn0w شناسایی شد بر روی دکمه Back کلیک کنید تا به صفحه اصلی نرم افزار برگردید . 

جیلبریک iOS 6.0.1

۶. بر روی دکمه Jailbreak کلیک کنید سپس Cydia را انتخاب کنید و با توجه به راهنمایی های انجام شده توسط نرم افزار دیوایس را به حالت DFU ببرید . منتظر باشید که Redsn0w کارش به اتمام برسد . حال Autoboot this device when it connects in DFU mode را انتخاب کنید  . 

۷. گوشی را خاموش کنید , به DFU ببرید و گزینه just boot  را بزنید . 

تبریک می گویم دستگاه شما جیلبریک شده است . 

 

دانلود نرم افزار Redsn0w برای ویندوز 

  Version:9.15b3  
16.47 MB 5 مرتبه

دانلود نرم افزار Redsn0w برای مکینتاش 

  Version:9.15b3  
11.78 MB 3 مرتبه

این نرم افزار قرار است در اوایل سال ۲۰۱۳ برای محصولات اپل مانند iPhone و iPad به بازار ارائه شود.

و قرار است در اپل استور در دسترس مشتاقان قرار گیرد.

و عکس ها و اطلاعاتی از طریق سایت د ورج و کسانی که روابط نزدیک با شرکت ماکروسافت دارند  در سایت های مختلف لو رفته است.

نرم افزار آفیس موبایل برای سیستم عامل  آي او اس در اپل استور در دسترس خواهد بود و دارای نرم افزارهای پاور پوینت ورد و اکسل میباشد.

و در مقایسه  با اندروید اول قرار است برای سیستم عامل آی او اس به بازار ارائه شود و.

گزارش روز چهارشنبه اعلام کرد این برنامه تغییرات اساسی را در آفیس ایجاد کرده است که آنرا نسبت به سایر نرم افزارهای آفیس متمایز کرده است.

میتوانند به استفاده رایگان از نرم افزار آفیس برای آیفون و آیپد بپردازند

 نرم افزار آفیس برای آپل

 

ارائه این نرم افزار در جمهوری چک بود که اعلام کرد نرم افزار آفیس در اوایل سال ۲۰۱۳ برای سیستم عامل آی او اس به بازار می آید.و سخنگوی ماکرو سافت اعلام کرد که این نرم افزار فقط برای ویندوز موبایل و آی او اس و اندروید موجود میباشد.

 آفیس برای آیپد

یک گزارش اعلام کرد که ارائه این نرم افزار در ۱۰ نوامبر خواهد بود که در بعضی سایت ای دیگر اعلام شده است که شایعه میباشد.

 

شرکت روویو این بار بازی Angry Birds را با ورژنی جدید ساخته و روانه بازار کرده است.

این بازی که جنگ ستارگان پرندگان خشمگین میباشد بر اساس فیلم جنگ ستارگان و براساس شخصیت بازیگران این فیلم ارائه شده است و این هم جز افتخارات شرکت اپل میباشد.

و از نظر نوع بازی تقریبا با ورژن های قبلی یکسان میباشد و باید هر پرنده را از نظر زاویه و قدرت چنان تنظیم کرد که بتواند ساختمان ها و خوک ها را از بین ببرد.

و نحوه امتیاز دهی به این صورت میباشد که تعداد پرندگان استفاده شده و میزان تخریب شدن ساختمان ها را امتیاز دهی میکند و به همان اندازه از سه ستاره روشن میشود.و هر پرنده دارای تجهیزات و توانایی های خاص خود میباشد که با کلیک بر روی صفحه در هنگام پرواز آن توانایی نمایان میشود.

 

پرندگان خشمگین

پرنده قرمز توانایی چرخش و زدن آتش و تخریب ساختمان ها را بر اساس این توانایی ها میباشد.

پرنده زرد نیز میتواند آتش را از بین ببرد در حالی که پرنده سفید و مشکی میتواند نیروهای وارد بر خود را از بین ببرد.

و پرنده صورتی نیز که لباسی مانند شخصیت پرسنس لیلا بر تن دارد دارای توانایی شلیک لیزری میباشد.

 

پرندگان خشمگین برای مکینتاش

و شرکت روویو با ایجاد فضای جالب و متفاوت نسبت به ورژن های قبلی این بازی را مهیج تر و جالب توجه تر کرده است و مراحل طوری طراحی شده اند که گرفتن سه ستاره بسیار دشوار میباشد.

و میتوانید ۴۰ مرحله اضافی را نیز باز کنید و از آن استفاده کنید.و بسیاری از مراحل مانند پرندگان خشمگین اسپیس میباشد که حس آشنایی و خوبی را به شما میدهند.

 

پرندگان خشمگین برای آی او اس

و دارای ۹۰ مرحله در مجموع میباشد.و بستگی دارد که آپدیت این بازی کی به بازار ارائه میشود و شرکت روویو نیز این قدرت را دارد که آپدیت بازی های خود را زود به زود به بازار ارائه دهد و این انتظار شما را برای آپدیت بازی جنگ ستارگان به حداقل میرساند.

و صداها و آهنگ ها نیز به طور خارق العاده ای جذاب میباشند و از نظر نوع صدا و قدرت صدا و مونتاژ صدا ها نیز بسیار قوی و قابل توجه میباشد. و مونتاژ صداها مانند فیلم جنگ ستارگان میباشد و تقریبا با آن صداها برابر میباشد.

بازی پرندگان خشمگین محصول اپل

و گرافیک بازی نیز به صورت دو بعدی میباشد اما پس زمینه های جذاب و زیبا بازی را بسیار جذاب و متفاوت کرده است و حجم بازی در کل ۱۵۰ مگا بایت میباشد و فضای کمی را اشغال میکند و این بازی فقط به منظور جذب طرفداران پرندگان خشمگین و اپل به بازار ارائه شده است.

این بازی نیز برای سیستم عامل آی او اس و مکینتاش مناسب میباشد و بر روی iPhone و آیپد و آیپاد و مک بوک نصب میشود و مناسب میباشد.

درباره ما

جدید ترین اخبار و اپلیکیشن های اپل
با عرض سلام .من آرمان هستم.ممنون که به سایت من سر زدید . فقط نظر یادتون نره شما میتوانید از طریق ایمیل با من در ارتباط باشید. ariy096@gmail.com