ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 15
  • بازديد کننده ديروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 2
  • بازديد ماه : 2
  • بازديد سال : 8
  • بازديد کلي : 911
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 18.119.118.99
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

گلگسی اس ۳

آیفون۵ مدل و مشصات
تاچ وایز ۵ آی او اس ۶ سیستم عامل
۴.۸ اینچ ۷۲۰*۱۲۸۰ ۴ اینچ ۱۱۳۶*۶۴۰ اندازه صفحه
گوال کام اس ۴ دوال کور اپل ای۶ پردازنده
۲ گیگ ۱ گیگ رم
۱۶ ۳۲ گیگ ۱۶ ۳۲ ۶۴ گیگ حجم
دارد ندارد مموری کارد
ال تی ایی ال تی ایی سرعت اطلاعات
۸ مگا پیکسل ۸ مگا پیکسل دوربین پشت
۱.۹ مگا پیکسل ۱.۲ مگا پیکسل دوربین جلو
بلوتوث ۴.۰ بلوتوث ۴.۰ بلوتوث
۸۰۲.۱۱ بی جی ان ۸۰۲.۱۱ بی جی ان وای فای
ای جی پی اس ای جی پی اس جی پی اس
دارد ندارد ان اف سی
نور، شتاب سنج،مجاورت،قطب نما نور،شتاب سنج،مجاورت،قطب نما سنسور
دی ال ان ای ایر پلی خروجی تی وی
۸.۹*۶۹.۹*۱۳۴.۴ میلی متر ۱۲۸.۸*۵۸.۶*۷.۶ میلی متر اندازه
۱۳۰ گرم                    
۱۱۲ گرم وزن
۲۱۰۰ ام ای اچ ۱۴۴۰ ام ای اچ باتری
دارد ندارد شارژ بدون سیم
قیمت بر اساس بازار ۱۹۹،۲۹۹،۳۹۹ دلار قیمت
گوگل پلی اپل استور برنامه ها و نرم افزارها
موجود در بازار موجود در بازار دسترسی

 

شرکت اپل اعلام کرد که آیپد مینی در ۵ روز آینده برای شبکه ال تی ایی ۳جی و۴جی آماده فعالیت میباشد و ورژن جدید آی او اس ۶.۰.۱ برای آیپد مینی آیپد نسل چهارم آماده میباشد.

 

اپل نیز در ماه نوامبر شروع به ارائه آیپد مینی مدل وای فای کرد.

 

سه روز پیش اعلام کرد که ۳ میلیون دستگاه iPad mini و آیپد نسل چهارم در سه روز اول ارائه به فروش رفته است اما این فروش فقط مدل وای فای آیپد بوده است.

 

بانک اطلاعاتی گوشی از Apple انتظار داشته است که محصولات جدید اولیه آیپد خود را تنها در چند هفته ارائه دهد.

 ال تی ایی آیپد مینی

اما طبق گزارشات رسیده معلوم شده است که اپل این محصولات را تنها توانسته در ۵ روز کاری به فروش برساند که فروشی باور نکردنی میباشد.

 

همچنین اپل توانسته است سیستم عامل آی او اس ۶.۰.۱ را برای حمایت از مدل های جدید آیپد به بازار ارائه دهد که شامل دو ورژن جی اس ام و سی دی ام ای برای آیپد مینی و آیپد نسل چهارم است ارائه دهد

 

در این خبر به بررسی جامع و کاملی از دو منشی سخنگو می پردازیم و خواهیم فهمید که کدام یک برای آی او اس بهتر میباشند.

 

در اولین بخش به جواب های نادرست هر کدام میپردازیم،Siriدر جواب سؤال در خواست اطلاعاتی در مورد طوفان نیویورک به نمایش امتیازات بازی هاکی پرداخت.

 

Google voice search نیز در جواب سؤال بازی بعدی تیم بیس بال جاینت به جای جدول بازی ها به امتیازات آخر هفته  بازی های ورلد سری یس پرداخت.

 

اپل همچنان در بحث کنترل صوتی در رده اول جدول میباشد چرا که توانسته اولین شرکتی باشد که این سیستم را روانه بازار کرده است.و برای سیستم عامل آی او اس که برای آیفون و آیپد مناسب میباشد.

 

از لحاظ برقراری تماس و ارسال پیام و تنظیم زنگ ساعت سیری بسیار روانتر میباشد.ولی جستجوی صوتی گوگل همچنان ضعف هایی دارد زیرا باید با اجرای چند برنامه این کار ها را انجام داد.

 

از نظر یافتن مسیر نیز جستجوی صوتی بسیار قوی تر عمل میکندو علت این موضوع قدرت گوگل در ارائه نقشه های گوناگون شهری میباشد.

 

از نظر چک کردن آب و هوا و و ضعیت جوی می توانیم سیری و جستجوی صوتی گوگل را در یک سطح قرار دهیم.

 

از نظر پخش موزیک نیز میتوان گفت که سیری در مقایسه با جستجوی صوتی گوگل با سرعت بسیار بیشتری عمل کرده است زیرا جستجوی صوتی گوگل در هنگام عمل کمی مکث کرده و سرعتش را پائین می آید.

 

در مورد جستجوی وب نیز میتوان سیری را قوی تر دانست زیرا جستجوی گوگل سرچ با مکث بیشتر و به دنبال موضوع مشخصی میباشد و ضعیف تر انجام میگیرد.

 

در کل میتوان گفت در سیری کاربران یک رابط ساده اما خوش ساخت و کاملا کنترل شده است ولی جستجوی صوتی گوگل قدرتمند بوده و قادر به یادگیری میباشد ولی دقیق نیست.

 

نتیجه گیری:

 

سیری در مقایسه با جستجوی صوتی گوگل سرعت بیشتری دارد ولی گوگل قدرت وب گردی بالاتری دارد.

 

اما گوگل محدودیت هایی دارد که به گونه ای ضعف محسوب میشود و این ضعف ها شامل این موضوع میباشد که گوگل به اطلاعات داخل گوشی دسترسی ندارد و نمیتواند اعمالی مانند ارسال پیام و یا جستجوی داخل دفتر تلفن را برای شما صورت دهد.

 

در این خبر اطلاعات کاملی را در مورد دو تبلت iPad mini و نکسوس ۷در اختیار شما قرار میدهیم.

نکسس ۷ و آیپد مینی

مقایسه از نظر سخت افزاری:

 

نکسوس ۷

 

دارای پردازنده ی۴ هسته ای تگرا ۳ میباشد.

 

صفحه نمایش ۷ اینچی آی پی اس

 

کیفیت صفحه ۱۲۸۰ در ۸۰۰ میباشد.

 

دارای  ان اف سی میباشد.

 

بلوتوث دارد

 

دارای جی پی اس میباشد.

 

 

کیفیت دوربین جلو ۷۲۰ پیکسل میباشد.

 

قاب پشت از جنس پلاستیک میباشد.

 

و در حجم های ۸ گیگ و ۱۶ گیگ به بازار ارائه شده است.

 

و میتواند باتری خود را به مدت ۹ ساعت نگه دارد.

 

آیپد مینی

 

جنس قاب پشت آلومینیوم میباشد.

 

صفحه نمایش ۷/۹ اینچی دارد.

 

پردازنده دو هسته ای  ای۵

 

ان اف سی ندارد

 

کیفیت صفحه ۱۰۲۴ در ۷۶۸

 

جی پی اس دارد.

 

در حجم های ۱۶ ۳۲ ۶۴ به بازار ارائه شده است.

 

دارای دوربین جلو ۷۲۰ پیکسل

 

دوربین پشت با کیفیت ۵ مگا پیکسل میباشد.

 

میزان نگه داری باتری ۱۰ ساعت میباشد.

 

و میتوان این موضوع را برداشت کرد که در این بخش آیپد مینی از نظر طراحی ساخت مناسب میباشد و نکسوس ۷ در قدرت و تراکم صفحه نمایش مناسب میباشد.

 

مقایسه از نظر نرم افزاری و سیستم عامل

 

نکسوس ۷

 

سیستم عامل نکسوس ۷ اندروید ۴/۱میباشد و میتوان آنرا به اندروید ۴/۲ ارتقا داد که البته برای تبلت مناسب نیست و برای سیستم عامل گوشی مناسب است

 

آیپد مینی

 

سیستم عامل آیپد مینی همانطور که میدانید آی او اس ۶ میباشد که جدیدا آپدیت آن نیز درApple Store موجود میباشد و برای تبلت بسیار مناسب است.

 

 ونتیجه گیری میتوان کرد که آی او اس بسیار بهتر به روز تر و قدرت نمایش قویتر نسبت به اندروید دارد.

 

و در کل میتوان گفت که اگر نرم افزاری میخواهید که قابل دسترسی از نظر نرم افزاری و بهتر یود به آی او اس رو کنید

 

ولی اگر به دنبال نرم افزاری هستید که میخواهید آنطور که شما دوست دارید کار کند به اندروید رجوع کنید.

 

مقایسه از نظر خدمات

 

از نظر خدمات آیپد مینی دارای خدمات زیر میباشد:

 

آیکلود،آیتونز،آیتونز مچ،فتو استیریم،فایند مای آیفون،فایند مای فرندز و غیره را دارا میباشد که برای وب گردی بسیار مناسب است و تمام خدمات مربوط به آیپد را در اختیار استفاده کننده قرار میدهد.

 

و نکسوس نیز تمام امکانات گوگل را دارا میباشد و تمام خدماتی که از گوگل میتوانید دریافت نمایید از نکسوس نیز میتوانید دریافت نمایید و تقریبا با آیپد مینی در یک رده میباشد.

 

اگر به گوگل کلود دسترسی دارید بهترین گزینه نکسوس میباشد اما در غیر این صورت آیپد مینی مناسب تر میباشد.

 

 مقایسه از نظر محتوا و حجم

اپل ازنظر محتوا قوی میباشد.و میتوانید تمام امکاناتی را که به آن نیاز دارید  از طریق آمازون و غیره بر روی آیفون خود ببینید 

 نکسس ۷ و آیپد مینی 

 اگر در آمریکا زندگی میکنید دسترسی به این موارد بسیار راحت میباشد و اگر در بیرون آمریکا زندگی میکنید میتوانید توسط آیفون خود به این موارد دسترسی پیدا کنید.

 

اپل تا الان بیش ۲۷۵۰۰۰ تبلت مناسب با این برنامه ها را وارد بازار کرده است

 

و شما میتوانید بیش ۷۰۰۰ نرم افزار اندرویدی را بر روی نکسوس هفت بریزید اما در مورد آیپد مینی میتوانید تمام برنامه های آیفون و آیپاد تاچ را بر روی آن نصب نمود.و در کل میتوان نتیجه گرفت که در مورد محتوا  میتوان به آیپد مینی اطمینان بیشتر نمود.

 

مقایسه از نظر قیمت

 

قیمت نکسوس به این ترتیب میباشد ۸ گیگ ۱۹۹ دلار و ۱۶ گیگ ۲۴۹ دلار میباشد.

 

قیمت آیپد مینی به این ترتیب میباشد ۱۶ گیگ ۳۲۹ دلار ۳۲ گیگ ۴۲۹ دلار و ۶۴ گیگ ۵۲۹ دلار میباشد.

 

از نظر مقاومت بدنه تبلت میتوان آیپد مینی را بهتر دانست ولی از نظر قیمت میتوان نکسوس را بهتر دانست.

 

در پایان

 

نکسوس ۷ از نظر قیمت بسیار مناسب میباشد و امکانات آن بر اساس قیمت مناسب میباشد ولی اگر به دنبال تبلت هستید بهترین گزینه را میتوان آیپد مینی نامید که تمامی امکانات را دارا میباشد و از نظر کیفیت دوربین و قدرت نرم افزاری بسیار قوی میباشد.

نمایشگاه فناوری (CES) مکانی برای نمایش آخرین تولیدات و فناوریهای روز جهان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز صنعت الکترونیک و مخابرات به حساب می آید که با درجه اعتبار ی که این نمایشگاه دارد معمولا اکثر شرکت های بزرگ سعی میکنند در این نمایشگاه حضور یافته و محصولات و فناوریهای جدید خود را به نمایش همگان گذارند.

 

امسال نمایشگاه CES 2011 روز پنجشنبه ۱۶ دی با حضور شرکتهای بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز کارخانجات تولید کننده محصولات الکترونیک و مخابراتی در لاس وگاس آمریکا برگزار شد.

نمایشگاه CES 2011 حاوی تبلت ها٬ نت بوک ها٬ نسل جدید مانیتورها و تلویزیون های سه بعدی٬ فناوریها و تجهیزات روز چاپ و عکاسی٬ نسل جدیدی از تجهیزات الکترونیک و مخابراتی و لوازم لوکس و جانبی این محصولات بود.

شرکت اپل یکی از معدود شرکتهای بزرگ و معتبر در حوزه فناوری اطلاعات است که چند سالیست در این نمایشگاه حضور رسمی ندارد و تمایلی برای معرفی محصولات جدیدش در این نمایشگاه سالیانه از خود نشان نداده است. عدم تمایل حضور اپل در چنین نمایشگاه هایی به چند سال قبل و به زمانی بر میگردد که مدیران ارشد اپل تصمیم گرفتند در یک جدول زمانبندی شده مشخص و محرمانه محصولات و خدمات جدید خود را٬ خودشان نمایش دهند. با این کار اپل تصمیم دارد با توجه به نیازهای بازار و کاربران محصولات و خدمات جدید خود را با تمرکز کامل و بدون اجبار برای نمایش در یک روز و مکان خاص مثل CES معرفی نماید.

خیلی ها عدم حضور اپل در چنین نمایشگاهی را عقب افتادن از صدر اخبار در حوزه فناوری اطلاعات و فرصتی برای رقبای این شرکت میدانند. اما امسال شرکت اپل ثابت کرد با آینده نگریها و اعمال سیاستهای تجاری حساب شده نه تنها از این حوزه دور نمی ماند بلکه می تواند در هنگام برپایی نمایشگاهی در چنین سطح بالایی بخوبی توجهات و اخبار را معطوف خود نماید و حتی اخبار این نمایشگاه را تحت الشعاع سیاستهای تجاری خود قرار دهد.

انتشار آپدیت نسخه ۱۰.۶.۶ برای سیستم عامل مک و افتتاح فروشگاه نرم افزارهای مک (Mac App Store) و مهم تر از همه خبر عرضه آیفون با سرویس های محبوب Verizon در آمریکا CES 2011 را تحت تاثیر خود قرار داد. بویژه آنکه مدیر ارشد شرکت Verizon در اولین روز شروع CES 2011 در یک سخنرانی رسمی این خبر را تایید نمود.

اپل همزمان با اولین روز نمایشگاه٬ برای کاربران سیستم عامل مک فروشگاه نرم افزارهای مک را با جدیدترین آپدیت این سیستم عامل عرضه کرد. این فروشگاه برای کاربران مک محلی بسیار کاربرپسند و محبوب جهت جستجو٬ مشاهده توضیحات و دانلود برنامه ها و بازیها ی مک می باشد. همچنین فرصت مناسبی برای برنامه نویسان و شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای مک جهت نمایش و فروش محصولاتشان در سطح بین المللی است. اهمیت این خبر از آن رو است که در همان روز اول بالای یک میلیون دانلود از این فروشگاه انجام شد و حتی برای استیو جابز و مدیران اپل نیز بسیار هیجان انگیز بود. این اتفاق در حالی روی داد که تنها ۱۰۰۰ برنامه بر روی فروشگاه نرم افزاری مک قرار گرفته بود و نیز این امکان فقط برای کاربرانی که سیستم عامل خود را به نسخه ۱۰.۶.۶ بروز کرده بودند میسر می باشد.

اما خبر دوم اپل که در زمان برپایی CES منتشر شد خبر عرضه آیفون با سرویس های شبکه بیسیم Verizon بود. خبری که کاملا دوستداران و طرفداران محصولات اپل را در آمریکا خوشحال کرد.

Verizon از محبوب ترین و با کیفیت ترین شبکه های ارائه دهنده خدمات مخابراتی و سرویس های شبکه های بیسیم است که هم اکنون مشهورترین تلفن های هوشمند در آمریکا با خدمات ارتباطی این شرکت کار میکنند. تابحال آیفون با سرویس AT&T در آمریکا عرضه میشد که این شرکت تاکنون یک پنجم ایالات آمریکا را تحت پوشش شبکه ۳G خود دارد . این در حالیست که Verizon درصد بیشتری از ایالات آمریکا را نسبت به AT&T تحت پوشش شبکه ۳G دارد.

ایوان سیدنبرگ مدیر ارشد Verizon در سخنرانی که در مراسم افتتاحیه نمایشگاه CES داشت خبر فراهم سازی بستر شبکه های نسل چهارم با سرعت انتقال داده بین ۱۰۰ Mbit/s تا ۱ Gbit/s را اعلام نمود. کارشناسان معتقدند که این سیاست جدید اپل باعث افزایش فروش محصولاتش در آمریکا و در نهایت باعث افزایش ارزش سهام این شرکت خواهد داشت.

انتشار و عرضه این خدمات از سوی اپل نشان داد با اینکه این شرکت در یک رخداد بزرگ فناوری مانند CES شرکت نمی کند اما با سیاست های تجاری مختص خود بگونه ای عمل میکند که حتی نمایشگاهی در این حد را تحت تاثیر اخبار خود قرار میدهد.


نصب آیپد مینی روی داشبورد خودرو

بعد از عرضه آیپد مینی، یک کاربر چینی دست به خلاقیت زد و جایگاه جالبی را برای آیپد مینی طراحی کرد. او داشبورد اتومبیل خود را با کمی تغییر به داک یا نگهداره آیپد مینی تبدیل کرد. اتومبیل وی یاریس است. او گفته اگر می خواهید در اتومبیل خود در اوقات بیکاری و هنگامی که رانندگی نمی کنید، فیلم تماشا کنید، می توانید با نصب آیپد مینی در داشبورد فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید یا از GPS استفاده کنید.

در این طراحی از مگنت استفاده شده که آیپد مینی به آن متصل می شود و در داک داشبورد قرار می گیرد. حالا که می دانید، این امکان برای شما فراهم می شود که آیپد مینی خود را در اتومبیل شخصی خود نصب کنید، به فکر خرید یک آیپد مینی نیفتادید؟!

انتشار نسخه جدید TinyUmbrella برای ذخیره SHSH Blob در iOS 6.0.1

امروز نسخه جدید برنامه معروف و بسیار کاربردی TinyUmbrella با شماره نسخه 6.01.00 برای ذخیره SHSH Blob فریمور های جدید اپل یعنی iOS 6.0.1  و iOS 6.0 عرضه شد. یکی از ویژگیهای این نسخه این است که از آیپد مینی یا همان آیپد نسل چهارم که به تازگی معرفی شده، پشتیبانی می کند. علت معروفیت این برنامه این است که به کمکش می توان دستگاه خود را به نسخه های قدیمی تر فریمورهای اپل دانگرید کرد. در ادامه لینک های دانلود TinyUmbrella نسخه 6.01.00 را قرار دادیم تا شما کاربران بتوانید از آن استفاده کنید. SHSH Blob چیست؟

توجه داشته باشید برای اجرای نرم افزار TinyUmbrella شما به برنامه Java نیاز دارید که پیش از استفاده از TinyUmbrella باید روی سیستم خود نصب کنید.

 

دانلود نرم افزار TinyUmbrella نسخه 6.01.00 برای ویندوز

دانلود نرم افزار TinyUmbrella نسخه 6.01.00 برای مک

دانلود نرم افزار Java Runtime برای ویندوز

 

Pixar پس از مرگ استیو جابز

به گزارش Pixar Times، استودیو انیمیشن سازی معروف و محبوب Pixar پس از مرگ خالقش یعنی Steve Jobs نام ساختمان اصلی خود را تغییر داد. همانطور که می دانید خالق استودیو انیمیشن سازی Pixar مرحوم استیو جابز بود. او همچنین اول انیمیشن این استودیو را که Toy Story نام داشت، داستانش را نوشت و علاقه بسیاری هم به این انیمیشن داشت. پس از مرگ وی، Pixar به احترام خالقش نام ساختمان اصلی را از Pixar Studios Building به Steve Jobs Building تغییر داد. طراحی این ساختمان را نیز استیو جابز بر عهده داشت. تصویری را که در ادامه مشاهده خواهید کرد، تصویر همان ساختمان است که یکی از کارمندان Pixar که دوست صمیمی استیو جابز هم بوده، عکاسی کرده و در سایت ها منتشر کرده است. همانطور که می بینید نام ساختمان Steve Jobs Building است.


Pixar پس از مرگ استیو جابز

نگهدارنده فانتزی آیفون

این عروسک کوچولو را که می بینید، قرار است هم صحبت شما باشد. به تازگی شرکت طراحی Yanko این خرس را ابداع و تولید کرده که علاوه بر نگهدارنده آیفون، یک ربات هم به حساب می آید. می گویید چرا ربات؟! به شما نمی گوییم تا خودتان ویدیوی زیر را مشاهده کنید و متوجه شوید. به شما پیشنهاد می کنیم حتماً ویدیو را مشاهده کنید زیرا مطمئن هستیم این خرس کوچولو شما را به خود جذب خواهد کرد. این را نیز باید خاطر نشان کنیم این عروسک هم اکنون در بازار موجود است و با قیمت 62 دلار به فروش می رسد.

بازی محبوب Infinity Blade II که بعد از معرفی‌ آیفون ۴ اس‌ معرفی‌ شد توانست در مدت محدود به صدر جدول بازی‌های سیستم عامل  ای او اس‌ بیاید و همانند نسخه قبلی‌اش بسیار موفق ظاهر شود

 

Infinity Blade II برای آیفون ۵

 

اما اینبار این بازی با امکانات جدید و ویژگی‌‌های منحصر به فرد برای اجرا در  ای او اس‌ ۶ و آیفون ۵ و آیپد مینی آپدیت شده است

از جمله تغیرات آن می‌توان به بهبود گرافیک بازی و اجرأ سریع آن بر روی چیپ قدرتمند A۶ و اضافه شدن مراحل و کاراکتر‌های جدید به بازی اشاره کرد

اجرأ این بازی در آیفون ۵ و آیپد مینی و آیپد نسل چهارم تجربه‌ای جدید در بازی‌های تحت سیستم عامل‌های مبیلی برای شما به ارمغان می‌‌آورد

 

Infinity Blade II برای آیفون ۵

این بازی برای مدت محدودی در آاپ استر اپل با قیمت ویژه ۲.۹۹ دلار برای خرید آماده است چرا که قیمت اصلی‌ آن ۶.۹۹ دلار می‌باشد

 

Infinity Blade II برای آیفون ۵

درباره ما

جدید ترین اخبار و اپلیکیشن های اپل
با عرض سلام .من آرمان هستم.ممنون که به سایت من سر زدید . فقط نظر یادتون نره شما میتوانید از طریق ایمیل با من در ارتباط باشید. ariy096@gmail.com